Even snel tussendoor….

Na ongeveer 3 weken niet te hebben kunnen schrijven hier een kleine blog vanuit de trein. Koude trein πŸ™‚ 

Ik ben nog geen 4 weken in Nederland en het lijkt alsof ik er al 4 maanden ben. Ik geniet van elk moment. In het vliegtuig hier naar toe gaf de piloot aan dat het buiten 15 graden was. Ik schrok hiervan en dacht ” waar ben ik aan begonnen”. Van een warm oord naar een ja koud, soms warm, als je geluk heb oord. Met mijn slippertjes stap ik in de keiharde regen op dat moment. 

Thuis aangekomen, het gevoel voel ik nog steeds elke dag, heerlijk warm. Mijn eigen huis,  waar ik zo naar verlangde. Hier ben ik op mijn plek, heb nog geen moment achterom gekeken. Maar misschien kwam dat ook door het heerlijke weer van de afgelopen dagen. Maar anyway ben blij er weer te zijn in mijn eigen huis. Vandaag is het superfris. Ik loop met een dun truitje, was iets te enthousiast naar buiten gegaan. Maar nog steeds voel ik mij ok  en heb ik nog geen heimwee naar CuraΓ§ao.  

 In de eerste week heb ik natuurlijk de vreselijke jetlag ervaren. Daar over later meer. 

Ga weer de kou in…….

Geef een reactie

